Curs d'estiu

Data d'inici: 03/07/2018
Data darrera sessió presencial: 27/07/2018
40 hores

Dimarts, dijous i divendres de 16 a 20 h (divendres, 6/07 i 13/07 no hi ha classe)

Lloc de realització: Parc Científic i Tecnològic de la UdG

Rebràs com a regal un curs de suport de la Txell Costa valorat en 99 €!

Els estudiants de la Universitat de Girona podran reconèixer 1 ECTS (crèdit de reconeixement acadèmic) per la participació en cada edició dels Cursos d'Estiu de la Xarxa Vives d'universitats, amb independència dels cursos en què s'inscriguin. És a dir, només es podrà reconèixer 1 ECTS per CURS ACADÈMIC.

A totes aquelles persones:
- interessades en el món 2.0 i les noves tecnologies,
- que vulguin aprendre una professió emergent.

– Cal portar ordinador portàtil (no es recomana portar una tauleta).

– Adquirir competències comunicatives, socials i tècniques per a la comunicació on line. Adquirir prou nivell per realitzar tota una campanya i esperar-ne un retorn.
– Saber interpretar i analitzar resultats d'impacte i estratègies d'atracció de navegants.
– Augmentar l'ocupabilitat dels participants mitjançant l'adquisició de nous coneixements i habilitats pròpies del sector.

Txell Costa Group

Curso de postgrado

Big Data Aplicado a la Empresa y al Marketing Digital

Edició: 1ª Edición | Lloc: Parc Científic i Tecnològic de la UdG. | Idioma: español |Data inici: 11/01/2019

Com Portar a la Pràctica una Estratègia de Màrqueting Digital (web, xarxes socials, newsletters, etc.)

Edició: 1a Edició | Lloc: Parc Científic i Tecnològic de la UdG. Edifici Narcís Monturiol (Girona) | Idioma: Català |Data inici: 01/02/2019
Preu: 800 € (Veure descomptes)
Curs de postgrau

Màrqueting Digital i Xarxes Socials

Edició: 8a Edició | Lloc: Parc Científic i Tecnològic de la UdG | Idioma: Català |Data inici: 17/11/2018
Preu: 1.175 € (Veure descomptes)
Etiquetes: Màrqueting

Opinions d'exestudiants

María José Sanz Bellver

Un plaer haver anat a fer aquet curs. Molt entendor, molta informació i sobretot molt divertit amb la Txell!
De veritat, no us ho podeu perdre! Aprendreu molt i riure encara més!