Identificació

Sessions informatives

> DIPLOMA DE POSTGRAU EN CIÈNCIES SOCIALS FORENSES I PERITATGE SOCIAL EN L'ÀMBIT CIVIL
– Divendres 15 de setembre a les 17.30 a la sala seminari de l'Edifici Giroemprèn del Parc Científic i Tecnològic de la UdG.

> DIPLOMA DE POSTGRAU EN RESOLUCIÓ DE CONFLICTES I MEDIACIÓ FAMILIAR SISTÈMICA I DIPLOMA DE POSTGRAU EN RESOLUCIÓ DE CONFLICTES PÚBLICS I MEDIACIÓ COMUNITÀRIA

– Dimecres 27 de setembre a les 19 h a l'aulari 1 de l'Edifici Giroemprèn del Parc Científic i Tecnològic de la UdG.

> MÀSTER EN DIRECCIÓ I GESTIÓ D'EMPRESES-UdGMBA
– Dimecres 13 de setembre a les 19 h a la Sala de Juntes de l'Edifici Jaume Casademont del Parc Científic i Tecnològic de la UdG.

> DIPLOMA DE POSTGRAU EN TERÀPIA DE PARELLA
– Barcelona: dijous 14 de setembre a les 18 h a l’Institut d’Estudis de la Sexualitat i la Parella (Gran Via de les Corts Catalanes, 617, 3er 3a, Barcelona).
– Girona: dimecres 13 de setembre a les 15 h a l’aulari 1 de l’Edifici Giroemprèn del Parc Científic i Tecnològic de la UdG.

> CURS DE POSTGRAU EN MUSICOTERÀPIA INTERCULTURAL
– Divendres 29 de setembre a les 18.30 h a la Sala Seminari del Parc Científic i Tecnològic de la UdG.

> CURS DE POSTGRAU EN MUSICOTERÀPIA (II)
– Divendres 16 de febrer de 2018 a les 18.30 h a la Sala VIP de l'edifici Jaume Casademoont del Parc Científic i Tecnològic de la UdG.

> DIPLOMA DE POSTGRAU EN MUSICOTERÀPIA TRANSCULTURAL / DIPLOMA DE POSTGRAU EN MUSICOTERÀPIA

Curs de Postgrau en Musicoteràpia Intercultural
Curs de Postgrau en Musicoteràpia (II)
– Divendres 16 de febrer de 2018 a les 18.30 h a la Sala VIP de l'edifici Jaume Casademont del Parc Científic i Tecnològic de la UdG.

> MÀSTER EN BIOCONSTRUCCIÓN APLICADA Y ARQUITECTURA
–  Divendres 22 de setembre a les 16 h a la Sala VIP de l'Edifici Jaume Casademont del Parc Científic i Tecnològic de la UdG.

> MÀSTER EN TERÀPIA BREU I ESTRATÈGICA / DIPLOMA DE POSTGRAU EN TERÀPIA BREU I ESTRATÈGICA
Barcelona: dijous 14 de setembre a les 17 h a l’Institut d’Estudis de la Sexualitat i la Parella (Gran Via de les Corts Catalanes, 617, 3er 3a, Barcelona).
– Girona: dimecres 13 de setembre a les 18 h a l’aulari 1 de l’Edifici Giroemprèn del Parc Científic i Tecnològic de la UdG.

> MÀSTER EN PSICOTERÀPIA INTEGRADORA
– Barcelona: dimecres 13 de setembre a les 18 h a l’Institut d’Estudis de la Sexualitat i la Parella (Gran Via de les Corts Catalanes, 617, 3er 3a, Barcelona).
– Girona: dimecres 13 de setembre a les 16 h a l’aulari 1 de l’Edifici Giroemprèn del Parc Científic i Tecnològic de la UdG.

> MÀSTER EN TERÀPIA FAMILIAR
– Barcelona: dimecres 13 de setembre a les 19 h a l’Institut d’Estudis de la Sexualitat i la Parella (Gran Via de les Corts Catalanes, 617, 3er 3a, Barcelona).
– Girona: dimecres 13 de setembre a les 17 h a l’aulari 1 de l’Edifici Giroemprèn del Parc Científic i Tecnològic de la UdG.

> CURS DE POSTGRAU EN INTERVENCIÓ SISTÈMICA BREU EN VIOLÈNCIES FAMILIARS
– Barcelona: dimecres 13 de setembre a les 17 h a l’Institut d’Estudis de la Sexualitat i la Parella (Gran Via de les Corts Catalanes, 617, 3er 3a, Barcelona).
– Girona: dimecres 13 de setembre a les 19 h a l’aulari 1 de l’Edifici Giroemprèn del Parc Científic i Tecnològic de la UdG.

> MÀSTER EN SEXOLOGIA CLÍNICA
– Barcelona: dijous 14 de setembre a les 19 h a l’Institut d’Estudis de la Sexualitat i la Parella (Gran Via de les Corts Catalanes, 617, 3er 3a, Barcelona).

> MÁSTER EN PRIMATOLOGÍA / DIPLOMA DE POSTGRADO EN PRIMATOLOGÍA: INVESTIGACIÓN Y PRÁCTICA / CURSO DE POSTGRADO EN ETOLOGÍA, CONSERVACIÓN Y BIENESTAR DE LOS PRIMATES
– Dimecres 6 de setembre a les 12 h a la Fundació Mona (Crta. C-25, s/n, Riudellots de la Selva).

> DIPLOMA D'ESPECIALITZACIÓ EN EL SECTOR IMMOBILIARI - AICAT

Dimarts 19 de setembre a les 17 h a l’aulari 1 de l’edifici Centre d’Empreses Giroemprèn (Parc Científic i Tecnològic de la Universitat de Girona).

> MÀSTER UNIVERSITARI EN SOSTENIBILITAT I GESTIÓ DE L'EDIFICACIÓ EN EL SECTOR TURÍSTIC
– Dijous 14 de setembre a les 19 h a la Sala de Juntes de l’Edifici J. Casademont
(Parc Científic i Tecnològic de la Universitat de Girona).

> MÀSTER EN TECNOLOGIES DE LA INFORMACIÓ PER A SISTEMES DE SALUT
– Divendres 22 de setembre a les 18 h a l'aulari 4-5, de l’Edifici Giroemprèn (Parc Científic i Tecnològic de la Universitat de Girona).

> DIPLOMA DE POSTGRADO EN PSICOTERAPIA GESTALT
– Viernes 22 de septiembre a las 17.30 h en el Parc Científic i Tecnològic de la UdG.

> MASTER IN SMART CITIES
– Dijous 21 de setembre

> MÀSTER EN FORMACIÓ HOLÍSTICA PER EMPRENEDORS EN TRANSFORMACIÓ ECOSOCIAL

– Dimecres 20 de setembre a les 18 h a l'aulari 2 de l’Edifici Giroemprèn (Parc Científic i Tecnològic de la Universitat de Girona).

> CURS DE POSTGRAU EN COMPLIANCE

–  Divendres 15 de setembre, de 17 a 18 h, a l'aula 1F de la Facultat de Dret de la UdG.

> DIPLOMA DE POSTGRAU EN EDUCACIÓ I CULTURA
– Divendres 29 de setembre, a les 18 h, a l'aulari 2 de l'edifici Giroemprèn
(Parc Científic i Tecnològic de la Universitat de Girona).

DIPLOMA DE POSTGRADO EN EDUCACIÓN Y CULTURA
– Viernes 29 de septiembre, a las 18 h, en el aula 2 del edificio Giroemprèn (Parc Científic i Tecnològic de la Universitat de Girona).

de cursos

Àmbits de coneixement