Identificació

Sessions informatives

> DIPLOMA DE POSTGRAU EN CIÈNCIES SOCIALS FORENSES I PERITATGE SOCIAL EN L'ÀMBIT CIVIL
– Divendres 30 de juny i 15 de setembre a les 17.30 a l'aulari 1 de l'Edifici Giroemprèn del Parc Científic i Tecnològic de la UdG.

> DIPLOMA DE POSTGRAU EN RESOLUCIÓ DE CONFLICTES I MEDIACIÓ FAMILIAR SISTÈMICA I DIPLOMA DE POSTGRAU EN RESOLUCIÓ DE CONFLICTES PÚBLICS I MEDIACIÓ COMUNITÀRIA

– Dimecres 27 de setembre a les 19 h a l'aulari 1 de l'Edifici Giroemprèn del Parc Científic i Tecnològic de la UdG.

> MÀSTER EN DIRECCIÓ I GESTIÓ D'EMPRESES-UdGMBA
– Dimecres 17 de maig, 12 de juliol i 13 de setembre a les 19 h a la Sala MBA de l'Edifici Narcís Monturiol del Parc Científic i Tecnològic de la UdG.
– Dimarts 20 de juny a les 19 h a l'aulari 1
de l'Edifici Giroemprèn del Parc Científic i Tecnològic de la UdG.

> DIPLOMA DE POSTGRAU EN TERÀPIA DE PARELLA
– Barcelona: dijous 6 i 14 de juliol de 18 a 19 h a l’Institut d’Estudis de la Sexualitat i la Parella (Gran Via de les Corts Catalanes, 617, 3er 3a, Barcelona).
– Girona: dimecres 13 de juliol de 15 a 16 h a l’aulari 1 de l’Edifici Giroemprèn del Parc Científic i Tecnològic de la UdG.

> CURS DE POSTGRAU EN MUSICOTERÀPIA INTERCULTURAL
– Divendres 29 de setembre a les 18.30 h a la Sala Seminari del Parc Científic i Tecnològic de la UdG.

> CURS DE POSTGRAU EN MUSICOTERÀPIA (II)
– Divendres 16 de febrer de 2018 a les 18.30 h a la Sala VIP de l'edifici Jaume Casademoont del Parc Científic i Tecnològic de la UdG.

> MÀSTER EN BIOCONSTRUCCIÓN APLICADA Y ARQUITECTURA
– Dimecres 7 de juny i divendres 22 de setembre a les 16 h a la Sala VIP de l'Edifici Jaume Casademont del Parc Científic i Tecnològic de la UdG.

> MÀSTER EN TERÀPIA BREU I ESTRATÈGICA / DIPLOMA DE POSTGRAU EN TERÀPIA BREU I ESTRATÈGICA
Barcelona: dimecres 5 i 13 de juliol de 17 a 18 h a l’Institut d’Estudis de la Sexualitat i la Parella (Gran Via de les Corts Catalanes, 617, 3er 3a, Barcelona).
– Girona: dimecres 13 de juliol de 18 a 19 h a l’aulari 1 de l’Edifici Giroemprèn del Parc Científic i Tecnològic de la UdG.

> MÀSTER EN PSICOTERÀPIA INTEGRADORA
– Barcelona: dimecres 5 i 13 de juliol de 18 a 19 h a l’Institut d’Estudis de la Sexualitat i la Parella (Gran Via de les Corts Catalanes, 617, 3er 3a, Barcelona).
– Girona: dimecres 13 de juliol de 16 a 17 h a l’aulari 1 de l’Edifici Giroemprèn del Parc Científic i Tecnològic de la UdG.

> MÀSTER EN TERÀPIA FAMILIAR
– Barcelona: dimecres 5 i 13 de juliol de 19 a 20 h a l’Institut d’Estudis de la Sexualitat i la Parella (Gran Via de les Corts Catalanes, 617, 3er 3a, Barcelona).
– Girona: dimecres 13 de juliol de 17 a 18 h a l’aulari 1 de l’Edifici Giroemprèn del Parc Científic i Tecnològic de la UdG.

> CURS DE POSTGRAU EN INTERVENCIÓ SISTÈMICA BREU EN VIOLÈNCIES FAMILIARS
– Barcelona: dijous 6 i 14 de juliol de 17 a 18 h a l’Institut d’Estudis de la Sexualitat i la Parella (Gran Via de les Corts Catalanes, 617, 3er 3a, Barcelona).
– Girona: dimecres 13 de juliol de 19 a 20 h a l’aulari 1 de l’Edifici Giroemprèn del Parc Científic i Tecnològic de la UdG.

> MÀSTER EN SEXOLOGIA CLÍNICA
– Barcelona: dijous 6 i 14 de juliol de 19 a 20 h a l’Institut d’Estudis de la Sexualitat i la Parella (Gran Via de les Corts Catalanes, 617, 3er 3a, Barcelona).

> MÁSTER EN PRIMATOLOGÍA / DIPLOMA DE POSTGRADO EN PRIMATOLOGÍA: INVESTIGACIÓN Y PRÁCTICA / CURSO DE POSTGRADO EN ETOLOGÍA, CONSERVACIÓN Y BIENESTAR DE LOS PRIMATES
– 25 de juny i 6 de setembre a les 12 h a la Fundació Mona (Crta. C-25, s/n, Riudellots de la Selva).

> DIPLOMA D'ESPECIALITZACIÓ EN EL SECTOR IMMOBILIARI - AICAT

Dimarts 19 de setembre a les 17 h a l’aulari 1 de l’edifici Centre d’Empreses Giroemprèn (Parc Científic i Tecnològic de la Universitat de Girona).

> MÀSTER UNIVERSITARI EN SOSTENIBILITAT I GESTIÓ DE L'EDIFICACIÓ EN EL SECTOR TURÍSTIC
– Dijous 29 de juny i 14 de setembre a les 19 h a la Sala de Juntes de l’Edifici J. Casademont
(Parc Científic i Tecnològic de la Universitat de Girona).

> MÀSTER EN EDUCACIÓ SISTÈMICA MULTIDIMENSIONAL
– Dimarts 6 de juny a les 19 h a l'aulari 2 de l ‘Edifici Giroemprèn
(Parc Científic i Tecnològic de la Universitat de Girona).

> MÀSTER EN TECNOLOGIES DE LA INFORMACIÓ PER A SISTEMES DE SALUT
– Divendres 30 de juny i 22 de setembre a les 18 h a l'aulari 4-5, de l’Edifici Giroemprèn (Parc Científic i Tecnològic de la Universitat de Girona).

> DIPLOMA DE POSTGRADO EN PSICOTERAPIA GESTALT
– Viernes 22 de septiembre a las 17.30 h en el Parc Científic i Tecnològic de la UdG.

> MASTER IN SMART CITIES
– Dijous 22 de juny i 21 de setembre

> MÀSTER EN FORMACIÓ HOLÍSTICA PER EMPRENEDORS EN TRANSFORMACIÓ ECOSOCIAL

– Dimecres 20 de setembre a les 18 h a l'aulari 2 de l’Edifici Giroemprèn (Parc Científic i Tecnològic de la Universitat de Girona).

de cursos

Àmbits de coneixement