Emergències i Urgències

Data d'inici: 04/11/2021
Data darrera sessió presencial: 09/06/2022
Data de finalització: 29/09/2022

CURS HÍBRID: Les classes teòriques es poden seguir de forma presencial o per videoconferència a través de la plataforma Zoom.
dijous de 9 a 13.30 h i de 15 a 18.30 h.
Treball final Màster: 29 de setembre de 2022
Pràctiques externes: del 10 de gener al 27 de maig de 2022

Nota: En el cas que no es pogués efectuar la docència presencial prevista, degut a motius aliens a la Fundació, el curs podria continuar amb normalitat combinant videoconferències, principalment, i treball on line, excepte les pràctiques que s'ajornarien fins que es poguessin realitzar presencialment.

Lloc de realització: Parc Científic i Tecnològic de la UdG | Les classes teòriques es poden seguir de manera presencial o per videoconferència a través de la plataforma Zoom.

Poder donar resposta de qualitat a les situacions d’urgències que poden ocórrer actualment en els dispositius assistencials existents, des dels CAP fins als centres hospitalaris o en les emergències extrahospitalàries.

Pràctiques externes

Pràctiques externes en serveis hospitalaris d'urgències, centres d'atenció primària i ambulàncies del sistema d'emergències de Catalunya.

A titulats universitaris en Medicina, Infermeria.

Ser titulat universitari en Medicina, Infermeria.

Formar els professionals metges i infermers perquè puguin donar resposta en situacions d'urgències, emergències i catàstrofes en els diferents àmbits assistencials.

Proporcionar als professionals de la medicina i la infermeria els coneixements necessaris per dur a terme la seva activitat professional en l’assistència hospitalària i prehospitalària urgent; afavorir el desenvolupament d'habilitats i aptituds per dotar-los de la màxima eficàcia.

Desenvolupar l'activitat professional en centres d'atenció primària, serveis d'urgències hospitalaris i extrahospitalaris, serveis d'emergències i centres de coordinació de urgències i emergències.

Entitats col·laboradores

• Bombers
    Bombers Generalitat de Catalunya
    Càtedra de Medicina de Muntanya i del Medi Natural i Simulació Clínica