Màster

Data darrera sessió presencial: 09/06/2022
Data de finalització: 29/09/2022
60 ECTS / 233 hores presencials

CURS HÍBRID: Les classes teòriques es poden seguir de forma presencial o per videoconferència a través de la plataforma Zoom.
dijous de 9 a 13.30 h i de 15 a 18.30 h.
Treball final Màster: 29 de setembre de 2022
Pràctiques externes: del 10 de gener al 27 de maig de 2022

Nota: En el cas que no es pogués efectuar la docència presencial prevista, degut a motius aliens a la Fundació, el curs podria continuar amb normalitat combinant videoconferències, principalment, i treball on line, excepte les pràctiques que s'ajornarien fins que es poguessin realitzar presencialment.

Lloc de realització: Parc Científic i Tecnològic de la UdG | Les classes teòriques es poden seguir de manera presencial o per videoconferència a través de la plataforma Zoom.

Poder donar resposta de qualitat a les situacions d’urgències que poden ocórrer actualment en els dispositius assistencials existents, des dels CAP fins als centres hospitalaris o en les emergències extrahospitalàries.

Pràctiques externes

Pràctiques externes en serveis hospitalaris d'urgències, centres d'atenció primària i ambulàncies del sistema d'emergències de Catalunya.

A titulats universitaris en Medicina, Infermeria.

Ser titulat universitari en Medicina, Infermeria.

Formar els professionals metges i infermers perquè puguin donar resposta en situacions d'urgències, emergències i catàstrofes en els diferents àmbits assistencials.

Proporcionar als professionals de la medicina i la infermeria els coneixements necessaris per dur a terme la seva activitat professional en l’assistència hospitalària i prehospitalària urgent; afavorir el desenvolupament d'habilitats i aptituds per dotar-los de la màxima eficàcia.

Desenvolupar l'activitat professional en centres d'atenció primària, serveis d'urgències hospitalaris i extrahospitalaris, serveis d'emergències i centres de coordinació de urgències i emergències.

Entitats col·laboradores

• Bombers
    Bombers Generalitat de Catalunya
    Càtedra de Medicina de Muntanya i del Medi Natural i Simulació Clínica
  • Club Nàutic Sant Feliu
    Club Nàutic Sant Feliu de Guíxols
  • Facultat de Medicina de la UdG
  • Infermeria
    Facultat d'Infermeria de la UdG
  • Grup Recerca Salut i Atenció Sanitària
    Grup de Recerca Salut i Atenció Sanitària
    Hospital de Cerdanya
  • Trueta
    Hospital Universitari de Girona Doctor Josep Trueta
    Laboratori d'aprenentatge simulació clínica
    Emergències mèdiques

Curs de postgrau

Altes Capacitats: Neurociència, Aprenentatge i Diversitat. Una Perspectiva Biopsicosocial.

Edició: 4a Edició | Lloc: Parc Científic i Tecnològic de la UdG | Les classes es poden seguir de manera presencial o per videoconferència a través de la plataforma Zoom. | Idioma: Català |Data inici: 14/10/2021
Preu: 825 € (Veure descomptes)
Properament
Curs d'estiu

Els Boscos i la nostra Salut

Edició: 1a Edició | Lloc: Per VIDEOCONFERÈNCIA a través de la plataforma ZOOM + 1 sortida al bosc. | Idioma: Català |Data inici: 28/06/2021
Preu: 125 €
Màster

Atenció Integral Infermera a la Persona en Estat Crític

Edició: 3a Edició | Lloc: Per videoconferència a través del ZOOM, Facultats d’Infermeria i Medicina (UdG), Hospital Dr. Josep Trueta, Laboratori (LASC) al Parc Científic i Tecnològic UdG | Idioma: Majoritàriament en català, i alguna classe en castellà |Data inici: 07/10/2021
Preu: 2.875 € (Veure descomptes)
Properament
Si no et matricules,  indica'ns el motiu!

3.240 €
Matrícula ordinària - Inclou l’estada en les pràctiques d’alta muntanya i de mar (Allotjament i restauració)
Veure descomptes

Calendari