Màster

Data d'inici: 05/11/2020
Data darrera sessió presencial: 17/06/2021
Data de finalització: 30/09/2021

dijous de 9 a 13.30 h i de 15 a 18.30 h.
Treball final Màster: 30 de setembre de 2021
Pràctiques externes: del 7 de gener al 28 de maig de 2021

Nota: En el cas que no es pogués efectuar la docència presencial prevista, degut a motius aliens a la Fundació, el curs podria continuar amb normalitat combinant videoconferències, principalment, i treball on line, excepte les pràctiques que s'ajornarien fins que es poguessin realitzar presencialment.

Lloc de realització: Parc Científic i Tecnològic de la UdG. Edifici Giroemprèn (Girona)

Poder donar resposta de qualitat a les situacions d’urgències que poden ocórrer actualment en els dispositius assistencials existents, des dels CAP fins als centres hospitalaris o en les emergències extrahospitalàries.

Pràctiques externes

Pràctiques externes en serveis hospitalaris d'urgències, centres d'atenció primària i ambulàncies del sistema d'emergències de Catalunya.

A titulats universitaris en Medicina, Infermeria.

Ser titulat universitari en Medicina, Infermeria.

Formar els professionals metges i infermers perquè puguin donar resposta en situacions d'urgències, emergències i catàstrofes en els diferents àmbits assistencials.

Proporcionar als professionals de la medicina i la infermeria els coneixements necessaris per dur a terme la seva activitat professional en l’assistència hospitalària i prehospitalària urgent; afavorir el desenvolupament d'habilitats i aptituds per dotar-los de la màxima eficàcia.

Desenvolupar l'activitat professional en centres d'atenció primària, serveis d'urgències hospitalaris i extrahospitalaris, serveis d'emergències i centres de coordinació de urgències i emergències.

• Fundació Universitat de Girona: Innovació i Formació

Entitats col·laboradores

• Bombers
    Bombers Generalitat de Catalunya