Màster

Data d'inici: 17/10/2019
Data darrera sessió presencial: 11/06/2020
Data de finalització: 27/09/2020

dijous de 9 a 13.30 h i de 15 a 19 h.

Treball final Màster: 27 de setembre de 2020

Pràctiques externes. del 8 de gener al 24 d'abril de 2020

Lloc de realització: Parc Científic i Tecnològic de la UdG. Edifici Giroemprèn (Girona)

Poder donar resposta de qualitat a les situacions d’urgències que poden ocórrer actualment en els dispositius assistencials existents, des dels CAP fins als centres hospitalaris o en les emergències extrahospitalàries.

Pràctiques externes

Pràctiques externes en serveis hospitalaris d'urgències, centres d'atenció primària i ambulàncies del sistema d'emergències de Catalunya.

A titulats universitaris en Medicina, Infermeria.

Ser titulat universitari en Medicina, Infermeria.

Formar els professionals metges i infermers perquè puguin donar resposta en situacions d'urgències, emergències i catàstrofes en els diferents àmbits assistencials.

Proporcionar als professionals de la medicina i la infermeria els coneixements necessaris per dur a terme la seva activitat professional en l’assistència hospitalària i prehospitalària urgent; afavorir el desenvolupament d'habilitats i aptituds per dotar-los de la màxima eficàcia.

Desenvolupar l'activitat professional en centres d'atenció primària, serveis d'urgències hospitalaris i extrahospitalaris, serveis d'emergències i centres de coordinació de urgències i emergències.

Entitats col·laboradores

• Bombers Generalitat de Catalunya
  • Càtedra de Medicina de Muntanya i del Medi Natural i Simulació Clínica
  • Club Nàutic Sant Feliu de Guíxols