Curs d'estiu

Introducció a la Programació Neurolingüística. Aprendre com Funcionem per Enfocar-nos Millor cap a on Volem Anar

Tipologia: Curs d'estiu
Data d'inici: 27/06/2019
Data de finalització: 28/06/2019

Dijous i divendres de 16 a 20 h

Lloc de realització: Parc Científic i Tecnològic de la UdG

– Hi ha algun aspecte o comportament de la teva vida que t'agradaria canviar?
– Tens objectius que encara no has assolit?
– T'animem a conèixer la metodologia de la PNL per poder assolir els teus objectius i canviar els comportaments que no t'agraden.
– Finalment, volem dir-te que ens apassiona la PNL, i que entrar-hi en contacte va aportar un canvi beneficiós a la nostra vida.

Els estudiants de la Universitat de Girona podran reconèixer 1 ECTS (crèdit de reconeixement acadèmic) per la participació en cada edició dels Cursos d'Estiu de la Xarxa Vives d'universitats, amb independència dels cursos en què s'inscriguin. És a dir, només es podrà reconèixer 1 ECTS per CURS ACADÈMIC.

La programació neurolingüística és útil per a aquelles persones que vulgui tenir més autoconeixement, adquirir una comunicació més assertiva i millorar la gestió del canvi. Pot ser especialment útil per a docents, empresaris, psicòlegs, educadors, mestres, terapeutes, metges, infermers, emprenedors, comunicadors, entre d’altres.

La Programació Neurolingüística o PNL és una metodologia de transformació personal que va néixer els anys setanta. A grans trets, la PNL ens fa comprendre com ens comuniquem, tant amb nosaltres mateixos com amb els altres, i ens ajuda a entendre el nostre funcionament intern per poder canviar aquells comportaments que no ens agraden i enfocar-nos cap a nous objectius.

Els curs introductori és un primer contacte amb la programació neurolingüística.

- Adquirir coneixements bàsics i experimentar algunes tècniques de PNL.
- Descobrir com funcionem les persones internament.
- Millorar la comunicació.
- Obtenir més eines per realitzar canvis personals.

Genera Emocions i Relacions Constructives. Dirigit a professionals docents

Edició: 1a Edició | Lloc: Mas Espelt, s/n (17493 Vilajuïga - Girona) | Idioma: català |Data inici: 07/07/2018
Màster

Atenció Integral Infermera a la Persona en Estat Crític