Curs d'especialització en Atenció d'Infermeria a la Persona Afectada d'Ictus
5a Edició
Virtual
Codi: 254417
Tipologia: Curs d'especialització
Idioma: Català i castellà en funció del docent
Data d'inici: 14/04/2026
Data de finalització: 29/05/2026
3 ECTS / 24 hores
( presencials: 6 / videoconferència: 18) + treball autònom en funció dels ECTS
Horari:
Sessions en línia: Dimarts i dijous, i un dimecres, del 14 d’abril al 29 de maig de 2026, de 18:00 a 19:30h.
Jornada presencial: 12 de maig (matí-tarda), de 9:30 a 17:00 h, a la Sala d’Actes, Edifici Salvany (Carrer d’Aragó, 330-332 | 08009 Barcelona).
Possibilitat d’assistir a les sessions presencials per videoconferència:
No
Gravació de classes:
No
Lloc de realització: Sessions virtuals sincròniques amb el professorat mitjançant la plataforma ZOOM i una jornada presencial.
Places:
60
Raons per fer el Curs d'especialització en Atenció d'Infermeria a la Persona Afectada d'Ictus
- Millorar les competències específiques en la cura i l’atenció de les persones afectades per ictus, especialment en l'àmbit de l'atenció aguda.
- Informació bàsica
- Pla d'estudis i titulació
- Quadre docent
- Metodologia
- Sistema d'avaluació
- Beques i finançament
Requisits d'admissió
Infermeres interessades en l’atenció a les persones afectades per la malaltia vascular cerebral, prioritàriament aquelles infermeres i infermers que treballen en àrees específiques d’atenció a la fase aguda de pacients amb ictus.
Objectius
- Mantenir i millorar la qualitat de l'atenció que reben les persones afectats per malaltia vascular cerebral al llarg de tot el contínuum assistencial.
- Capacitar els professionals d'infermeria per treballar en àrees especialitzades d’atenció a pacients amb ictus: unitats d’ictus, cures intensives, hospitalització, hospitals de dia, centres d'atenció intermèdia i comunitària.
- Potenciar l’especialització dels professionals en l’atenció a l'ictus i en la capacitat docent per formar altres professionals.
- Conèixer els darrers avenços en diagnòstic, tractament, cures d’infermeria, rehabilitació, prevenció i educació sanitària relacionats amb l’ictus.
- Fomentar la integració assistencial, promovent la coordinació entre nivells i la participació activa del pacient en les decisions que l'afecten.
- Donar a conèixer les intervencions basades en l’evidència científica que contribueixen a una atenció excel·lent a les persones amb ictus.
Entitats promotores
Entitats col·laboradores
-
PdIctus -
Facultat d'Infermeria de la UdG
També et pot interessar
Etiquetes:
Infermeria
