Diploma d'especialització

Data darrera sessió presencial: 19/06/2019
Data de finalització: 19/06/2019

Dilluns i dimecres de 18.30 a 21.30 h

Lloc de realització: Escola Universitària ERAM de Salt (Girona)

– Adquirir els coneixements tècnics necessaris per fer front a reptes fotogràfics complexos.
– Disposar d’espais i equipaments que, altrament, no estarien al nostre abast.
– Envoltar-se de companys amb interessos diversos, dins un entorn universitari.
– La presa d’imatges, ara mateix, està implementada en tots els dispositius mòbils i ha evolucionat també en els equipaments fotogràfics tradicionals, creant un nou workflow o flux de treball, amb processos de revelatge i edició més eficients, lleugers, ràpids i de distribució global immediata.

Els fotògrafs amateurs que volen fer un pas més necessiten conèixer la llei que regula aquests processos de creació i distribució així com els seus límits perquè puguin decidir per si mateixos l'ús que en faran en el futur.

A persones que volen formar-se per emprar la fotografia com a eina d’expressió de les seves inquietuds personals i artístiques i, alhora, fer front a futures necessitats professionals.
Amb l’obtenció del Diploma d’Especialització en Tècnica Fotogràfica, l’alumne tindrà accés directe a la matrícula del Màster en Fotografia Creativa.

– Cicles de Grau Formatiu Mig o Cicles Formatius de Grau Superior relacionats amb la imatge.
– Estar en possessió del certificat d’aprofitament dels cursos d’Iniciació a la Fotografia nivells 1 + 2 impartits per l’EU ERAM.
– Haver superat satisfactòriament algun curs d’iniciació a la fotografia amb un mínim de 40 hores lectives (cal presentar justificant expedit pel centre).
– En cas de no tenir cap formació específica, cal passar una entrevista personal i aportar el dossier d'aprenentatge en suport digital o online.
– Imprescindible disposar d’equip fotogràfic rèflex i trípode.

La fotografia, entesa com a eina d’expressió artística, evoluciona constantment, no només empesa pels avenços tecnològics, sinó també per la necessitat creixent d’imatges que té la societat actual. La moda, el periodisme, el retrat, les arts escèniques o els esports, són només algunes de les especialitats dins la fotografia a les quals no s’hi pot accedir sense una bona base tècnica.
El Diploma d’Especialització en Tècnica Fotogràfica ofereix a l’alumne els coneixements teòrics i pràctics necessaris per moure’s amb seguretat en un entorn fotogràfic.

– Aprendre el funcionament tècnic de la càmera fotogràfica.
– Saber interpretar i transmetre informació (succés, sentiment).
– Saber utilitzar els elements bàsics de la Comunicació Visual.
– Aprendre a utilitzar i diferenciar els diferents suports fotogràfics.
– Aprendre a manipular la imatge amb les antigues i noves tecnologies.
– Aprendre a dominar aplicacions de fotografia.

Treballar com a fotògraf.

Escola Universitària ERAM