Ioga i Educació. Escoltem el Cos, Sentim les Emocions, Obrim la Ment

Data d'inici: 02/07/2018
Data darrera sessió presencial: 06/07/2018
25 hores

De dilluns a divendres de 9 a 14 h (25 h presencials+5 h treball personal de l'alumne).

Lloc de realització: Facultat d'Educació i Psicologia (Campus Barri Vell)

Els estudiants de la Universitat de Girona podran reconèixer 1 ECTS (crèdit de reconeixement acadèmic) per la participació en cada edició dels Cursos d'Estiu de la Xarxa Vives d'universitats, amb independència dels cursos en què s'inscriguin. És a dir, només es podrà reconèixer 1 ECTS per CURS ACADÈMIC.

A mestres, professors d’institut, universitaris, psicòlegs, logopedes, educadors socials, monitors de lleure, professionals del camp de la salut, persones interessades en l’educació i el benestar personal.

Cal portar roba còmoda.

El curs vol donar a conèixer els beneficis que el ioga aporta al desenvolupament i la millora de les nostres capacitats. Els exercicis de ioga ajuden a harmonitzar el cos, la ment i les emocions. Potenciarem el treball en equip, donarem espai a les emocions, prendrem consciència del cos i de la respiració, experimentarem el plaer de la relaxació. Fomentarem la concentració, crearem espais per a la quietud i el silenci interior. Un clima acollidor afavoreix l'aprenentatge i el benestar en general.

– Relacionar teories de l’educació amb el ioga
– Reconèixer àrees del cervell que intervenen en l’aprenentatge
– Afavorir el clima de relació a l’aula
– Expressar i canalitzar emocions