Curs d'estiu

Conflict. The Game. Aprèn a Resoldre Conflictes Jugant i a Utilitzar el Joc per Resoldre Conflictes

Codi: 208006
Tipologia: Curs d'estiu
Data d'inici: 06/07/2021
Data de finalització: 09/07/2021
1 ECTS / 12 hores
( presencials: 6 / videoconferència: 6)

De dimarts a divendres de 17 a 20 h
6 i 9 de juliol classe presencial al Parc Científic i Tecnològic de la UdG
7 i 8 de juliol classe per videoconferència a través de la plataforma ZOOM

Lloc de realització: Per VIDEOCONFERÈNCIA a través de la plataforma ZOOM i al Parc Científic i Tecnològic de la UdG.

•  Practicar la resolució de conflictes mitjançant el joc i analitzar si la intervenció ha estat encertada o si, per contra, ha generat més problemes.
  • Adquirir les nocions bàsiques per intervenir en qualsevol conflicte.
  • Aprendre a gestionar situacions d’incertesa, tensió i conflicte mitjançant pràctiques de simulació i lúdiques aproximant-se molt al que seria la situació real.

Els estudiants de la Universitat de Girona podran reconèixer 1 ECTS (crèdit de reconeixement acadèmic) per la participació en cada edició dels Cursos d'Estiu de la Xarxa Vives d'universitats, amb independència dels cursos en què s'inscriguin. És a dir, només es podrà reconèixer 1 ECTS per CURS ACADÈMIC.

• A qualsevol persona que en el dia a dia hagi de gestionar situacions d’incertesa, tensió i conflicte en grups de treball.
  • A professionals de la resolució de conflictes i de la mediació.

Per resoldre conflictes amb èxit, abans cal haver practicat. Però com podem practicar si no és en la vida diària, on podríem fer i prendre mal? Ho podem fer mitjançant el joc, que ens permet simular situacions de conflicte i analitzar si la nostra intervenció ha estat encertada o si, per contra, ha generat més problemes.

Et proposem, doncs, que participis en un joc en el qual hauràs de resoldre els conflictes que se t’aniran plantejant. Per a això, et donarem unes nocions bàsiques (que serveixen per a qualsevol conflicte) i unes instruccions (que hauràs de seguir en tot moment), t’acompanyarem en el joc i avaluarem les teves decisions i intervencions.

Juguem i aprenem a resoldre conflictes?

• Aprendre a abordar, analitzar, gestionar i resoldre conflictes mitjançant els principis bàsics de la conflictologia.
  • Aprendre a posar en pràctica l’eina del joc per dinamitzar grups en situacions de conflicte o de crisi.
  • Aprendre a avaluar decisions i intervencions en situacions d’incertesa i de tensió.

Curso de verano

Liderazgo Femenino. Cómo Liderar con Confianza y Empatía

Edició: 1ª Edición | Lloc: Por VIDEOCONFERENCIA a través de la plataforma ZOOM. | Idioma: Castellano |Data inici: 06/07/2021
Preu: 65 €