Innovació a la Indústria Alimentària. Gestió, Tecnologies i Creativació

Data d'inici: 14/12/2018
Data darrera sessió presencial: 23/03/2019
Data de finalització: 23/03/2019

Divendres de 16.00 a 20.00 h i dissabtes de 9.30 a 13.30 h.

Lloc de realització: FoodLab. Centre d'Innovació Gastronòmica Industrial. Riudellots de la Selva

La innovació a la indústria és un tema de màxim interès per a les empreses, i les persones que hi treballen necessiten una formació pluridisciplinària que abraci coneixements sobre processos i productes, i també conceptes propis de l’economia i el màrqueting. Aquest curs pretén que els professionals de la innovació tinguin l’oportunitat de desenvolupar molt més les seves competències en innovació d’una manera eminentment pràctica, a través de les sessions amb experts.

A professionals de l’àmbit de l'R+D+i d’empreses alimentàries, amb experiència demostrable. També a titulats universitaris en Enginyeria, Ciències i Tecnologies Aplicades als Aliments (CTA, GINSA), Economia i Administració d’Empreses.

• Acreditar una experiència demostrable en el sector de l’R+D+i agroalimentari.
  • També podran accedir-hi, aquells candidats que disposin d’una titulació universitària en Enginyeria Industrial, Enginyeria Agroalimentària, Innovació i Seguretat Alimentària, Ciència i Tecnologia dels Aliments, Veterinària, Biologia, Química, Farmàcia, Biotecnologia, Economia, Administració d'Empreses.

Oferir formació continuada a professionals del sector alimentari, incloent innovació en productes i processos.

• ajuntament de Riudellots de la Selva
    Ajuntament de Riudellots de la Selva
    FoodLab - Centre d'Innovació Gastronòmica Industrial
    Campus Alimentació i Gastronomia