Protocol, Planificació i Organització Professional de Casaments. Wedding Planner

Tipologia: Curs d'especialització
Data d'inici: 06/02/2019
Data darrera sessió presencial: 10/04/2019
Data de finalització: 24/04/2019

Dimecres de 18 a 21 h

Lloc de realització: Parc Científic i Tecnològic de la UdG (Girona)

Professionalització de la professió a través d’una formació especialitzada amb formadors amb experiència i en actiu en el sector.

• A empreses d’organització d’esdeveniments que vulguin especialitzar-se en aquesta àrea.
  • A empreses turístiques que és dirigeixin a l’anomenat públic de casaments, tals com hotels, espais singulars i espais generals per a esdeveniments.
  • A totes aquelles persones que vulguin dedicar-se, aprendre  i especialitzar-se en una professió encara bastant desconeguda al nostre país però amb una gran sortida laboral.
  • A professionals o empreses d’organització d’esdeveniments que vulguin ampliar o reciclar els seus coneixements.

Preferiblement estudiants d'universitat de Comunicació i Relacions Públiques, de Turisme i estudiants de mòduls formatius d'Hostaleria i Turisme.
Qualsevol persona que es vulgui especialitzar en aquesta professió i adquirir els coneixements per desenvolupar-la a un nivell professional.

Una de les sortides professionals actuals en l’àrea de l’organització d’actes és l’especialització en esdeveniments dirigits a un públic particular. Un dels més complexos són els anomenats enllaços o casaments.

La figura del wedding planner, gran desconegut en el nostre país però molt valorat en altres com Estats Units o Anglaterra, on tenen un gran reconeixement i prestigi professional fa que hi hagi una manca i un buit a nivell de formació especialitzada en el tema.

Això afecta que el mercat disposi de pocs grans professionals, per un desconeixement en organització, gestió i protocol especialitzat en aquesta tipologia d’actes.

• Donar-li el mateix nivell formatiu i prestigi professional que té a altres països.
  • Formar professionals i dotar d’eines per desenvolupar-se i créixer professionalment.
  • Donar a conèixer la figura del wedding planner com a professió.
  • Reconeixement i prestigi del sector a través de formació especialitzada.

• Empreses d'organització d'esdeveniments.
  • Gestió i direcció d'espais de casaments i esdeveniments.
  • Departaments comercials d'hotels que realitzin casaments.
  • Recintes firals. Organització de salons i fires de casaments.

SummumSublim

Matrícula Ordinària