Curs de postgrau

Ciberseguretat

Codi: 192045
Tipologia: Curs de postgrau
Idioma: Català amb l'opció de contingut complementari en anglès
Data d'inici: 09/03/2020
Data darrera sessió presencial: 29/06/2020
Data de finalització: 29/06/2020

Dilluns de 18 a 22 h i un dissabte al mes de 9 a 14 h.

Lloc de realització: Parc Científic i Tecnològic de la UdG. Edifici Giroemprèn

• Especialitzar-se en l'àmbit de la ciberseguretat
  • Conèixer els patrons i les metodologies per tal d'aplicar els principis de la ciberseguretat en l'activitat laboral actual
  • Conèixer les principals amenaces als sistemes informàtics així com els mecanismes de protecció
  • Iniciar una carrera professional en l'àmbit de la ciberseguretat
  • Adquirir responsabilitats com a responsable de ciberseguretat a l'empresa

Aquesta acció està subvencionada pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya en el marc del conveni de col·laboració per promoure la integració dels nivells superiors de qualificació entre l’àmbit universitari i el de la formació contínua en el marc del Pacte Nacional per a la Indústria.

• A persones que treballen i tenen experiència professional en l'àmbit de la programació o l'administració de sistemes i xarxes.
  • S'acceptaran persones que estiguin a l'atur i tinguin experiència professional en l'àmbit de la programació o l'administració de sistemes i xarxes.

• Titulació universitària (enginyeries en informàtica, telecomunicacions, TIC, telemàtica o industrials, matemàtiques, física, grau en multimèdia o grau en desenvolupament de videojocs).
  • Estar treballant i tenir experiència professional en l'àmbit de la programació o l'administració de sistemes i xarxes.

• Responsable de seguretat de sistemes d'informació
  • Operador de sistemes de seguretat a les TIC
  • Administrador de sistemes i xarxes especialitzat en seguretat

Entitats col·laboradores

• Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya
  • Servei Públic d'Ocupació Estatal del Ministeri de Treball, Migracions i Seguretat Social

Màster

Direcció i Gestió d'Empreses (MBA)

Edició: 36a Edició | Lloc: Parc Científic i Tecnològic de la UdG. Edifici Giroemprèn, aula 7 | Idioma: Català |Data inici: 05/11/2019
Preu: 6.400 € (Veure descomptes)
Curso de postgrado

Big Data Aplicado a la Empresa y al Marketing Digital

Edició: 2ª Edición | Lloc: Parc Científic i Tecnològic de la UdG. | Idioma: español |Data inici: 14/01/2020
Preu: 1.055 €
Curs de postgrau

Lideratge Personal i Gestió d'Equips

Edició: 9a Edició | Lloc: Parc Científic i Tecnològic de la Universitat de Girona (Girona) | Idioma: Català |Data inici: 24/01/2020
Preu: 1.795 €
Etiquetes: Formacions empresa

0 €
Formació subvencionada. Cal complir com a mínim un dels dos requisits d'admissió del programa.