Diploma de postgrau

Data de finalització: 24/05/2021

Dilluns i dimecres de 16.15 i 20.15 h

CURS HÍBRID
Les classes es poden seguir de forma presencial o per videoconferència a través de la plataforma Zoom.

Nota: En el cas que no es pogués efectuar la docència presencial prevista, degut a motius aliens a la Fundació, el curs podria continuar amb normalitat combinant videoconferències, principalment, i treball on line.

Lloc de realització: Parc Científic i Tecnològic de la Universitat de Girona. Edifici Giroemprèn. Aula 4 o bé per videoconferència mitjançant Zoom
Places: 24 ( 3 places reservades per als cursos d'especialització )

• Per a graduats: l’assoliment del màxim grau de competència i coneixements en gestió d’administracions locals i de l’urbanisme, que els capacita per treballar-hi directament o en els organismes i empreses relacionades.
  • Per a professionals de l’Administració pública: l’aprofundiment en els instruments més actuals, tècnics i normatius, de la gestió i direcció d’entitats locals.
  • Per a professionals d’empreses que tenen en la seva activitat un tracte intens amb l’Administració: el coneixement més avançat del seu funcionament i normatives, i de les vies de defensa dels propis interessos.

A estudiants que vulguin obtenir una especialització capacitadora per ocupar llocs de responsabilitat en l’Administració local, com a professionals en actiu, tant de l’Administració pública com del sector privat que es relacionin amb les entitats locals.
L’heterogeneïtat del grup al qual es dirigeix el curs enriqueix notablement les sessions ja que augmenta la visió pràctica i diferenciada de les problemàtiques concretes en el si de les administracions públiques, principalment pel que fa als ens locals.
Especialment, però no exclusivament, adreçat a titulats universitaris en: Dret, Economia, Ciències Polítiques i de l'Administració, Sociologia, Gestió i Administració Pública.

Titulació universitària en Arquitectura, Aquiterctura Tècnica, Dret, Economia, Ciències Polítiques i de l’Administració Pública i Sociologia i altres titulacions superiors que permetin l’accés a les subescales d’administració local amb habilitació nacional o als cossos superiors del grup A.

En aquesta edició del diploma de postgrau, s'obren 4 cursos d'especialització per tal de donar la possibilitat de matricular-se de forma independent:

• Curs d'Especialització en Evolució de la Normativa Urbanística. Règim Urbanístic del Sòl i Planejament Territorial Urbanístic.
  • Curs d'Especialització en Gestió i Execució Urbanístiques.
  • Curs d'Especialització en Intervenció Administrativa en l'Ús del Sòl, Subsòl i Edificacions.
  • Curs d'Especialització en Protecció de la Legalitat Urbanística.

Els estudiants adquiriran els coneixements necessaris teòrics, pràctics i de direcció per a la gestió de l’àmbit urbanístic i territorial de les Administracions públiques catalanes. Se’ls dotarà de les eines i els coneixements jurídics i tècnics per al domini del règim jurídic urbanístic del sòl, el planejament territorial, els títols competencials sectorials, el control jurisdiccional, les actuacions urbanístiques i la protecció de la legalitat, entre d’altres.

Es pretén que els alumnes puguin entrar a formar part de la borsa de secretaris de l’Ajuntament interins de l’Escola de l’Administració Pública.

• Fundació Universitat de Girona: Innovació i Formació
    Centre d'Innovació i Gestió de les Administracions Públiques de la UdG (CIGAP)
  • Escola d'Administració Pública de Catalunya (EAPC)

Màster

Gestió i Dret Local

Edició: 6a Edició | Lloc: Parc Científic i Tecnològic de la UdG | Idioma: Català i espanyol |Data inici: 14/10/2020
Preu: 4.620 € (1r curs: 1.980 € + 2n curs: 2.640 €) (Veure descomptes)
Curs de postgrau

Neurociència i Aprenentatge en les Altes Capacitats, la Intel·ligència i la Diversitat

Edició: 4a Edició | Lloc: Parc Científic i Tecnològic de la UdG (pendent de confirmar) | Les classes es poden seguir de manera presencial o per videoconferència a través de la plataforma Zoom. | Idioma: Català |Data inici: 31/10/2020
Preu: 825 € (Veure descomptes)
Master's Degree

Visual Tools to Empower Citizens

Edició: 1st Edition | Lloc: Parc Científic i Tecnològic de la Universitat de Girona or in streaming through the videoconferencing platform Zoom. | Idioma: English |Data inici: 14/10/2020
Preu: 4.175 € (Veure descomptes)
Etiquetes: Híbrid

Veure descomptes

Opinions d'exestudiants

Josep Pujol Sureda | Ajuntament de Fontanilles (Baix Empordà) | Assessor jurídic Secretaria-intervenció

El Diploma de Postgrau en Dret Local complementa el Diploma de Postgrau en Dret Urbanístic per obtenir amb el TFM el títol de Màster en Dret Local i suposa un aprofundiment en els diferents àmbits de coneixement del sector públic. Aquesta especialització es facilita en disposar com a professors/ponents, de cada sessió, a professionals reconeguts i en exercici d’aquests diferents àmbits (tant acadèmics com en exercici a l’administració pública local). Personalment m’ha servit per reciclar coneixements i disposar de visions acadèmiques i alhora pràctiques i actualitzades dels diferents aspectes referits al sector públic.