Diploma d'especialització (postgrau)

Dret Urbanístic

Codi: 22S045
Tipologia: Diploma d'especialització (postgrau)
Idioma: Català i espanyol en funció del docent.
Data d'inici: 17/10/2022
Data darrera sessió presencial: 24/05/2023
Data de finalització: 24/05/2023

Dilluns i dimecres de 16.15 i 20.15 h

L'estudiant podrà escollir seguir totes les classes de forma presencial o per videoconferència a través de la plataforma Zoom.

Nota: En el cas que no es pogués efectuar la docència presencial prevista, degut a motius aliens a la Fundació, el curs podria continuar amb normalitat combinant videoconferències, principalment, i treball on line.

Lloc de realització: Parc Científic i Tecnològic de la UdG, Aula 1 (Girona) i per videoconferència a través de la plataforma Zoom.
Places: 30 ( 3 places reservades per als cursos d'especialització )

• Per a graduats: l’assoliment del màxim grau de competència i coneixements en gestió d’administracions locals i de l’urbanisme, que els capacita per treballar-hi directament o en els organismes i empreses relacionades.
  • Per a professionals de l’Administració pública: l’aprofundiment en els instruments més actuals, tècnics i normatius, de la gestió i direcció d’entitats locals.
  • Per a professionals d’empreses que tenen en la seva activitat un tracte intens amb l’Administració: el coneixement més avançat del seu funcionament i normatives, i de les vies de defensa dels propis interessos.

A estudiants que vulguin obtenir una especialització capacitadora per ocupar llocs de responsabilitat en l’Administració local, com a professionals en actiu, tant de l’Administració pública com del sector privat que es relacionin amb les entitats locals.
L’heterogeneïtat del grup al qual es dirigeix el curs enriqueix notablement les sessions ja que augmenta la visió pràctica i diferenciada de les problemàtiques concretes en el si de les administracions públiques, principalment pel que fa als ens locals.
Especialment, però no exclusivament, adreçat a titulats universitaris en: Dret, Economia, Ciències Polítiques i de l'Administració, Sociologia, Gestió i Administració Pública.

Titulació universitària en Arquitectura, Aquiterctura Tècnica, Dret, Economia, Ciències Polítiques i de l’Administració Pública i Sociologia i altres titulacions superiors que permetin l’accés a les subescales d’administració local amb habilitació nacional o als cossos superiors del grup A.

En aquesta edició del diploma d'especialització, s'obren 4 cursos d'especialització per tal de donar la possibilitat de matricular-se de forma independent:

• Curs d'Especialització en Evolució de la Normativa Urbanística. Règim Urbanístic del Sòl i Planejament Territorial Urbanístic.
  • Curs d'Especialització en Gestió i Execució Urbanístiques.
  • Curs d'Especialització en Intervenció Administrativa en l'Ús del Sòl, Subsòl i Edificacions.
  • Curs d'Especialització en Protecció de la Legalitat Urbanística.

Els estudiants adquiriran els coneixements necessaris teòrics, pràctics i de direcció per a la gestió de l’àmbit urbanístic i territorial de les Administracions públiques catalanes. Se’ls dotarà de les eines i els coneixements jurídics i tècnics per al domini del règim jurídic urbanístic del sòl, el planejament territorial, els títols competencials sectorials, el control jurisdiccional, les actuacions urbanístiques i la protecció de la legalitat, entre d’altres.

Es pretén que els alumnes puguin entrar a formar part de la borsa de secretaris de l’Ajuntament interins de l’Escola de l’Administració Pública.

Gestió d'Equips

Edició: 3a Edició | Lloc: Parc Científic i Tecnològic de la Universitat de Girona (Girona) | Idioma: Català |Data inici: 14/04/2023
Preu: 1.200 € (Veure descomptes)
Diploma d'especialització (postgrau)

Aplicació Teòrico-Clínica de la Psicoteràpia Psicoanalítica Contemporània

Edició: 5a Edició | Lloc: A la Seu de l'ACPP, Pl. Bonanova, 11, entresòl 2a (Barcelona), o bé, per videoconferències a través de la plataforma ZOOM. | Idioma: Català |Data inici: 15/10/2022
Preu: 2.180 € (Veure descomptes)
Diploma d'expert (postgrau)

El Sector Immobiliari - AICAT

Edició: 12a Edició | Lloc: ONLINE per videoconferència amb el programa ZOOM i PRESENCIALMENT al Col·legi Oficial d'Agents de la Propietat Immobiliària de Girona | Idioma: Català |Data inici: 06/10/2022
Preu: 2.295 € (Veure descomptes)
Matrícula contínua
Etiquetes: Híbrid
Si no et matricules, indica'ns el motiu!

Veure descomptes

Opinions d'exestudiants

Marc Pallarès Margalef - tècnic de l'Agència de Desenvolupament del Ripollès

El Postgrau en Dret Urbanístic ofereix una visió àmplia i completa de totes les fases que l'urbanisme desenvolupa a l'esfera de les administracions públiques. Té en compte totes les particularitats de la disciplina, fet que converteix el postgrau en una eina formativa cabdal.

La modalitat híbrida facilita el seguiment a alumnes que precisen la formació a distància.

Molt recomanat per a aquells alumnes que tinguin com a objectiu preparar una oposició d'A1 a l'administració local, i també per aquells que ja estiguin treballant i vulguin continuar aprenent o perfeccionant el seu coneixement.

Josep Pujol i Sureda - Ajuntament de Fontanilles

Aquest postgrau forma part del Màster en Gestió i Dret Local i li és essencial ateses les competències que tenen actualment atribuïdes les administracions locals en matèria urbanística. L'estructura del seu programa de continguts està perfectament equilibrada i permet obtenir una visió global, àmplia i alhora aprofundida de tots els aspectes referits amb l'urbanisme, tant els més genèrics com els més tècnics i especialitzats. I això és conseqüència del fet que les diferents sessions del curs les imparteixen professionals especialitzats i de reconegut prestigi i amb ampli recorregut professional en els diferents àmbits de coneixement de l'urbanisme, tant del sector públic com del sector privat i tant de l'àmbit estrictament acadèmic com de l'exercici professional.