Jornada Tècnica de Comerç de Lloret de Mar

Acreditacions

De 9.15 a 9.30 h

Benvinguda a càrrec de:

• Sra. Lara Torres, 3a tinent d'alcalde i responsable política de l’Àrea de Comerç de l'Ajuntament de Lloret.
  • Sr. Oriol Cesena, coordinador de la jornada i director del Diploma de postgrau en Dinamització d’Espais Comercials Urbans (Fundació UdG: Innovació i Formació).

De 9.30 a 10.15 h

Conferència inicial: «Digitalització i proximitat en el comerç»

• Sr. Jaume Portell, cofundador i director de Beabloo, empresa especialitzada en serveis digitals per a espais urbans i empreses de retail.

De 10.15 a 11.15 h

Taula rodona: «El comerç en les estratègies de ciutat»

• Sra. Patricia García, gerent dinamitzadora de Gasteiz ON, plataforma de promoció del comerç urbà de Vitòria.
  • Sr. Vicent Llorens, director general del Consorci València 2007, La Marina de València.
  • Sra. Montserrat Ballarín, llicenciada i doctora en Dret per la Universitat de Barcelona. És la regidora de la Regidoria de Comerç, Mercats, Règim Intern i Hisenda a l’Ajuntament de Barcelona.

Moderadora: Sra. Marta Raurell, cap de l’Àrea de Comerç del Consorci de Comerç, Artesania i Moda del Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya.

D' 11.15 a 12.00 h

Pausa-cafè

De 12.00 a 13.00 h

Taula rodona: «Experiències en la dinamització d’espais comercials urbans»

• Sr. Eudald Sellarès, regidor de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Manlleu.
  • Sra. Gemma Canalies, regidora de Comerç, Empresa i Turisme a l'Ajuntament d'Olot.
  • Sr. Salva Vendrell, president de Barcelona Comerç, vicepresident de Retailcat i president de l’Associació de Comerciants de Sarrià.

Moderador: Sr. Oriol Cesena, director del Diploma de postgrau en Dinamització d’Espais Comercials Urbans (Fundació UdG: Innovació i Formació) i director de la consultora en comerç Focalizza.

De 13.00 a 13.45 h

Taula rodona: «Cap a on va el comerç: mesures de futur»

• Sra. Catherine Mitton, directora executiva de BID Foundation i directora executiva de l’Institute of Place Management (IPM).
  • Sra. Muntsa Vilalta, directora general de Comerç del Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya.

Moderadora: Sra. Pilar Marquès, directora de la Fundació UdG: Innovació i Formació i de la Càtedra Cambra de l’Empresa Familiar de la Universitat de Girona.

De 13.45 a 14.00 h

Cloenda de les jornades a càrrec de:

• L'Il·lm. Sr. Jaume Dulsat, alcalde de Lloret de Mar.