Curs d'estiu

Principals Problemes de Salut en les Crisis Humanitàries: Descripció i Estratègies de Resposta

Tipologia: Curs d'estiu
Data d'inici: 01/07/2019
Data de finalització: 05/07/2019

De dilluns a divendres de 15.30 a 19.30 h

Lloc de realització: Facultat d'Infermeria (Campus Centre)

Els estudiants de la Universitat de Girona podran reconèixer 1 ECTS (crèdit de reconeixement acadèmic) per la participació en cada edició dels Cursos d'Estiu de la Xarxa Vives d'universitats, amb independència dels cursos en què s'inscriguin. És a dir, només es podrà reconèixer 1 ECTS per CURS ACADÈMIC.

A futurs professionals de l'àmbit de les ciències de la salut i a professionals que considerin l'acció humanitària com una possible orientació professional. També a professionals de la salut que tractin amb persones amb risc de patir malalties tropicals en el nostre territori o persones que tinguin interès en aquesta temàtica.

• Descriure els principals problemes de salut presents en les crisis humanitàries i la resposta clínica i operacional que s'ha de donar davant aquests problemes.
  • Reconèixer les principals malalties tropicals a les quals s'exposa el personal expatriat i les malalties tropicals importades presents al nostre territori.

• Facultat d'Infermeria de la UdG

Entitats col·laboradores

• Cooperativa Humanitària

Curs d'estiu