Com Portar a la Pràctica una Estratègia de Màrqueting Digital (web, xarxes socials, newsletters, etc.)

Tipologia: Curs d'especialització
Data d'inici: 01/02/2019
Data darrera sessió presencial: 22/03/2019
Data de finalització: 22/03/2019
6 ECTS / 52,5 hores presencials

Dimarts i divendres, de 17 a 20.30 h

Lloc de realització: Parc Científic i Tecnològic de la UdG. Edifici Narcís Monturiol (Girona)

• Tens un projecte i el vols tirar endavant? Surt dels curs amb la teva estratègia de màrqueting on line dissenyada i implementada!
  • T’interessa el màrqueting i la comunicació, i vols aprendre a dissenyar una estratègia i portar-la a la pràctica?
  • Ja et dediques professionalment a l’àmbit de la comunicació, però vols reciclar-te i aprofundir en coneixements de les estratègies online, aprenent les tendències més capdavanteres.

• A emprenedors i empresaris interessats en les noves tecnologies, la comunicació i el màrqueting, i que vulguin aprendre noves vies per captar clients, fidelitzar-los i aconseguir visibilitat.
  • A professionals del periodisme, la comunicació, el màrqueting i les relacions públiques que vulguin aprofundir en la vessant online.

• Cal portar ordinador portàtil (no es recomana portar tauleta).
  • Estudis mínims de batxillerat o grau superior.

Aprofundiment en l’ús de les xarxes socials i el dia a dia d’un expert en màrqueting online.

• Disseny i realització d’una campanya de màrqueting online.
  • Anàlisi de resultats.
  • Augmentar l’ocupabilitat dels participants mitjançant l’adquisició de nous coneixements i habilitats pròpies del sector, amb un nivell solvent d’estratègia i execució.

Txell Costa Group

Curs de postgrau

Màrqueting Digital i Xarxes Socials

Edició: 8a Edició | Lloc: Parc Científic i Tecnològic de la UdG | Idioma: Català |Data inici: 17/11/2018