Identificació

mediació
  • Matrícula oberta
    Diploma de Postgrau en Resolució de Conflictes i Mediació Familiar Sistèmica (SEMIPRESENCIAL)
    Edició: Tercera Codi: 17SPX1012

Sessió informativa > dimecres 27 de setembre a les 19 h a l'aulari 1 de l'Edifici Giroemprèn del Parc Científic i Tecnològic de la UdG.

Curs pendent d'homologació per part del Centre de Mediació de Dret Privat de la Generalitat de Catalunya com a formació específica en mediació en l'àmbit familiar i en la part general.

Lloc realització: Parc Científic i Tecnològic de la UdG. Edifici Giroemprèn. Pic de Peguera, 11 de Griona (17003)
    Data inici: 20/10/2017    Data fi: 30/09/2018
    Veure preus
    • Matrícula ordinària:
      1.695,00€
    • 5% de descompte per a particulars i empreses. Veure apartat "Descomptes i Beques" del curs (imprescindible enviar document acreditatiu a: info.fundacioif@udg.edu):
      1.610,25€
    • 10% de descompte per a particulars i empreses. Veure apartat "Descomptes i Beques" del curs (imprescindible enviar document acreditatiu a: info.fundacioif@udg.edu):
      1.525,50€
  • Matrícula oberta
    Diploma de Postgrau en Resolució de Conflictes Públics i Mediació Comunitària (SEMIPRESENCIAL)
    Edició: Desena Codi: 17SLX1013

Curs pendent d'homologació per part del Centre de Mediació de Dret Privat de la Generalitat de Catalunya com a formació específica en mediació en l'àmbit del dret privat i en la part general.

Lloc realització: Parc Científic i Tecnològic de la UdG. Edifici Giroemprèn. Pic de Peguera, 11 de Girona (17003)
    Data inici: 20/10/2017    Data fi: 26/10/2018
    Veure preus