Identificació

Formulari d'inscripció

TOEIC 4 SKILLS
1. Matrículació d'exàmens

- La inscripció i pagament han d'estar formalitzats, com a màxim, 10 dies abans de l'examen.
- No estareu inscrits a l’examen en el cas que feu el pagament fora del període d'inscripció establert.
- Si s'anul·la la inscripció, fins a 10 dies abans de l'exàmen, l'import quedarà com a dipòsit per exàmens o cursos que el candidat vulgui realitzar en un termini de 2 anys. Si no s'utilitza el dipòsit durant aquest període, es cancel·larà.
- La Fundació Universitat de Girona: Innovació i Formació es reserva el dret d'anul·lar l'examen. L'organització es compromet a comunicar-ho als inscrits amb antelació suficient i a tornar l'import de tots els pagaments realitzats.

2. Sol·licitud de factura

S’emetrà factura a les persones que, després de pagar la matrícula, ho sol·licitin expressament i que indiquin, en la sol·licitud, el seu nom o raó social de l'empresa, CIF/NIF i domicili. L’emissió de la factura obliga a la Fundació a efectuar la declaració corresponent a l’administració tributària.

Trobareu més informació aquí

3. Protecció de dades personals

Les dades de caràcter personal de les persones inscrites a activitats formatives de la Fundació seran tractades d’acord amb la normativa de protecció de dades. S’incorporaran al fitxer denominat Gestió acadèmica, de titularitat de la Fundació, o al del mateix nom de titularitat de la Universitat de Girona. En aquest segon cas la Fundació tractarà les dades en qualitat d’encarregada del tractament per compte de la Universitat de Girona. Els formularis de matrícula informaran del fitxer al que s’incorporen les dades i de les responsabilitats en el tractament. Si les característiques del curs ho requereixen, les dades podran ser comunicades a entitats coorganitzadores del curs, circumstància que constarà en la descripció del curs. Així mateix, quan sigui necessari es comunicaran a la Universitat de Girona a efectes d'acreditació dels estudis realitzats. Quan els títols o certificats siguin reconeguts o validats per altres institucions acadèmiques, es comunicaran a aquestes institucions les dades necessàries per expedir els corresponents certificats o títols. Els estudiants podran exercir en qualsevol moment els drets d’accés, rectificació, oposició al tractament i cancel·lació adreçant-se per qualsevol mitjà a la Fundació.

Organització: Fundació UdG: Innovació i Formació
Direcció:
Coordinació:
Hores: 0.00
Nombre de places: 50
  • Matrícula ordinària:
    143€
  • 10% de descompte per a alumnes UdG, alumnes i exalumnes de la Fundació UdG, exalumnes UdG de l'associació UdG Alumni_PostScriptum i treballadors/es del Parc Científic i Tecnològic de la UdG:
    129€
Dades personals
01 Cognoms *

02 Nom *

03 NIF/Passaport *

04 Data naixement (dd/mm/aaaa) *

05 Lloc de naixement *

06 Nacionalitat *

07 Adreça *

08 Sexe *
Home Dona
09 Població *

10 Codi postal *

11 Província *

12 País *

13 Telèfon mòbil (1) *

14 Telèfon fix *

15 Fax

16 Correu electrònic (1) *

Següent

(1) Mitjançant missatges SMS i/o correus electrònics se us comunicaran informacions rellevants referents als cursos en què estigueu matriculats: confirmació de data d'inici i lloc de realització, anul·lació puntual d'una classe, etc. Per aquest motiu, us demanem que ens faciliteu el número de telèfon mòbil i un correu electrònic d'ús habitual al qual voleu rebre les notificacions.
Dades professionals (si correspon)

Ocupació actual

01 Institució/Empresa

Dades universitàries
02 Quins estudis esteu duent a terme?

03 Quin curs?

04 Universitat/Altres universitats *

Sistema de pagament
143.00
Matrícula ordinària
129.00

Raons per les quals desitja fer el curs *

Explicació de les motivacions per les quals desitja fer el curs

La informació d'aquest programa m'ha arribat de la següent manera *

UTILITZACIÓ DE LES DADES PRESENTADES EN AQUEST FORMULARI

Les dades que ens facilita s'incorporaran a un fitxer creat per la Fundació Universitat de Girona: Innovació i Formació amb finalitats de gestió acadèmica. Si és necessari es comunicaran a la Universitat de Girona per tal d'obtenir serveis propis de la Universitat i a efectes d'acreditació dels estudis realitzats. En complimentar aquest formulari entenem que vostè es considera informat i ho accepta.
Així mateix li demanem el seu consentiment per a fer-li arribar informació d'activitats i serveis de la Fundació Universitat de Girona: Innovació i Formació.
Autoritzo l'enviament d'informació.
No autoritzo l'enviament d'informació.
En qualsevol cas, per accedir a les seves dades, rectificar-les, cancel·lar-les o oposar-se al seu tractament, es pot adreçar per qualsevol mitjà al Departament d'administració de la Fundació Universitat de Girona: Innovació i Formació.

Condicions generals
1. Matrículació d'exàmens

2. Sol·licitud de factura

Trobareu més informació aquí

3. Protecció de dades personals

Per finalitzar la matrícula, cal acceptar les condicions.

Cancel·lar

Els camps marcats amb * són obligatoris.
Presencial en l'entitat bancària (Banc Santander, ServiCaixa o Banc Sabadell Atlántico)'
Targeta de Crèdit
Un cop us fem arribar el full de Matrícula, haureu de fer el pagament directament en una de les entitats bancàries següents: Banc Santander, Caixabank o Banc Sabadell Atlántico. Si teniu problemes per realitzar el pagament personalment en una d'aquestes entitats bancàries, seleccioneu aquesta opció.

de cursos

Àmbits de coneixement