Ajuts i beques

Ajuts i beques específics

La Fundació promou acords amb empreses i altres entitats per facilitar ajuts i beques per a la matrícula dels seus programes. Per saber si un curs gaudeix d’ajuts específics, consulteu la fitxa del curs.

Ajuts externs:

• Beques MAEC-AECID: Beques per a ciutadans espanyols i estrangers per fer estudis a Espanya (i a l'exterior).
  • Beques Santander: Més de 30.000 beques, ajuts a l'estudi i pràctiques professionals per a estudiants d'Alemanya, Argentina, Brasil, Xile, Colòmbia, Estats Units, Espanya, Mèxic, Portugal, el Regne Unit i Uruguai.
  • Beques Fulbright: El Programa Fulbright és un programa competitiu d'ajuts a l'estudi que fomenta l'intercanvi de titulats superiors dels Estats Units i altres països membres del programa amb l'objectiu d'investigar, estudiar o impartir docència.
  • Obra Social "la Caixa": Beques per a estudis de màsters universitaris a Espanya.
  • Portal Ploteus: Beques de la Unió Europea per a estudiants de nacionalitat no europea per fer estudis a Europa.
  • Portal Universia: Portal d'universitats espanyoles i llatinoamericanes amb informació sobre beques.
  • Préstec Màster Erasmus+

Ajuts per país:

Altres ajuts:

• La Fundació Rafael del Pino obre anualment la convocatòria Programa de becas para estudios de postgrado
  • Per consultar altres opcions de beques, consulteu l’apartat de beques del portal Universia. Inclou les ajudes de les administracions i institucions d’àmbit privat i empresarial.