Descomptes

Descomptes específics del programa

Determinats programes de la Fundació ofereixen als seus futurs estudiants descomptes específics. Per saber si un programa disposa de descomptes específics, consulteu la fitxa del curs.

Descomptes generals:

La Fundació posa a la vostra disposició una sèrie de descomptes aplicables a l’import de la matrícula dels màsters, diplomes d'especialització, diplomes d'expert (postgraus) i cursos d’especialització.

Descompte per a particulars
– Persones aturades en el moment de la matrícula: 5% de descompte
– Alumnes i exalumnes de la Universitat de Girona: 5% de descompte
– Alumnes i exalumnes de la Fundació Universitat de Girona que hagin realitzat un màster, diploma d'especialització o diploma d'expert (postgraus) (només s'aplicarà en el cas que no es matriculin de la mateixa estructura modular): 5% de descompte
– Personal Universitat de Girona (PDI i PAS) i Fundació Universitat de Girona: 10% de descompte (cal consultar si és aplicable a la formació a la qual us voleu matricular)
– Persones amb una discapacitat reconeguda: 5% de descompte
– Membres de famílies nombroses o monoparentals: 5% de descompte

Descompte per a empreses (facturació a l'empresa)
– Matrícula de 2 o 3 treballados de la mateixa empresa: 10% de descompte
– Matrícula de 4 o més treballadors de la mateixa empresa: 15% de descompte

Descomptes aplicables als exàmens d'idiomes de Cambridge:

– Alumnes i exalumnes de la Fundació Universitat de Girona: 5% de descompte
– Alumnes de la Universitat de Girona i altres: 5% de descompte (Acreditar condició amb carnet d'estudiant o fulla de matrícula de l'any acadèmic actual)
– Personal Universitat de Girona (PDI i PAS): 5% de descompte
– UdG Alumni: 5% de descompte
– Personal estructural del Parc Científic i Tecnològic de la UdG: 5% de descompte (Acreditar condició amb un certificat emès per l'empresa)

Notes:
(1) Els descomptes no són acumulables en cap cas i tenen un màxim de 300 euros en el cas de particulars.
(2) Totes les circumstàncies s'hauran d'acreditar.
(3) En formacions de la mateixa estructura modular no s'acumulen descomptes.
(4) Aquests descomptes no s’apliquen a les següents activitats: cursos d’estiu, cursos a mida i a les jornades i congressos.
(5) Els descomptes aplicables als examens d'idiomes de Cambridge només ho són als exàmens de FCE i CAE. La resta d’exàmens no tenen descompte.