Selecció i promoció de personal

·  Resolució de la directora general de la Fundació Universitat de Girona: Innovació i Formació de 11 de juny de 2019, de convocatòria de procés selectiu per a la provisió del lloc de treball d’administratiu/va, amb destinació a la Secretaria de Coordinació (referència convocatòria R-9/2019).
ANNEX 1. Bases de la convocatòria
– ANNEX 2. Sol·licitud de participació en el procés selectiu per a la provisió de lloc de treball

·  Resolució de la directora general de la Fundació Universitat de Girona: Innovació i Formació de 30 de maig de 2019, de convocatòria de procés selectiu per a la provisió del lloc de treball d’administratiu/va, amb destinació a la Secretaria de Coordinació (referència convocatòria R-8/2019).
– ANNEX 1. Bases de la convocatòria

·  Resolució de la directora general de la Fundació Universitat de Girona: Innovació i Formació de 8 de maig de 2019, de convocatòria de procés selectiu per a la provisió del lloc de treball pel suport a la Coordinació del Postgrau en Administració Electrònica i Govern Obert al Món Local (referència convocatòria R-7/2019)
:
– ANNEX 1. Bases de la convocatòria
– ANNEX 2. Sol·licitud de participació en el procés selectiu per a la provisió de lloc de treball

·  Resolució de la directora general de la Fundació Universitat de Girona: Innovació i Formació del 3 d'abril de 2019, de convocatòria de procés selectiu per a la provisió del lloc de treball de suport a la coordinació (referència convocatòria R-6/2019) - Procés finalitzat:
– ANNEX 2. Sol·licitud de participació en el procés selectiu

·   Resolució de la directora general de la Fundació Universitat de Girona: Innovació i Formació de 13 de març del 2019, de convocatòria de procés selectiu per a la provisió del lloc de treball per la direcció i coordinació de diferents activitats de formació continuada (referència convocatòria R-2/2019) - Procés finalitzat
– ANNEX 1. Bases de la convocatòria