Selecció i promoció de personal

·  Resolució de la directora general de la Fundació Universitat de Girona: Innovació i Formació del 3 d'abril de 2019, de convocatòria de procés selectiu per a la provisió del lloc de treball de suport a la coordinació (referència convocatòria R-6/2019):
– ANNEX 1. Bases de la convocatòria
– ANNEX 2. Sol·licitud de participació en el procés selectiu

·   Resolució de la directora general de la Fundació Universitat de Girona: Innovació i Formació de 13 de març del 2019, de convocatòria de procés selectiu per a la provisió del lloc de treball per la direcció i coordinació de diferents activitats de formació continuada (referència convocatòria R-2/2019)
– ANNEX 1. Bases de la convocatòria