Conferència "Aplicació dels Playmobils en un cas de Mediació Familiar" a càrrec de Marta Ponce

Data: 24/09/2019
Hora: 18:00
Lloc: Fundació UdG: Innovació i Formació, Aulari 2. Edifici Giroemprèn, Parc Científic i Tecnològic de la UdG

Per a inscripcions accedir aquí i confirmar assitència al requadre vermell de la part dreta.

Concert meditatiu de bols tibetans i harmònics i xerrada sobre “Màrqueting emocional i turisme de benestar” dins el marc del Curs de Postgrau en Turisme i Espiritualitat

Data: 27/09/2019
Hora: 18:00
Lloc: Parc Científic i Tecnològic de la UdG. Edifici Giroemprèn. Sala Seminari

Divendres 27 de setembre a les 18:00, dins el marc de la sessió informativa del Curs de Postgrau en Turisme i Espiritualitat: Eines d'Innovació en Benestar i Consciència, es durà a terme una xerrada sobre "Màrqueting emocional i turisme de benestar" a càrrec de la Neus Vila.

Per tancar l'acte, s'oferirà a tots els assistents un concert meditatiu de bols tibetans i harmònics a càrrec del mateix director del curs, Edgar Tarrés. El concert té com a objectiu oferir una experiència per promoure moments de benestar i relaxació a través dels sons.

L'acte es durà a terme a la Sala Seminari de l'Edifici Giroemprèn al Parc Científic i Tecnològic de la UdG.