Tast de vins i tast sensorial de suro

Data: 12/04/2024
Lloc: Museu del Suro de Palafrugell

La Càtedra d'Estudis del Suro i la Càtedra de l'Oli i el Vi de l'Empordà de la UdG han organitzat un "Tast de vins i tast sensorial de suro" el 12 d'abril a càrrec del Dr. Pau Albó, enòleg de la UdG i la Sra. Gema Guerrero, tècnica de laboratori de la Fundació Institut Català del Suro.

Programa

Conferència «Intel·ligència artificial: com les màquines van aprendre a pensar», amb Quim Salvi

Data: 16/04/2024
Lloc: Casa de Cultura (Girona)

DESCRIPCIÓ DE L'ACTIVITAT:

INFORMACIÓ PRÀCTICA:

HO ORGANITZA: Aules d’Extensió Universitària per a la Gent Gran

Fes el CV amb Canva i atreveix-te a destacar

Data: del 25/04/2024 al 26/04/2024
Hora: 9.30 h
Lloc: Servei Municipal d'Ocupació

Vols elaborar el teu currículum i no saps per on començar?
Et sembla que el teu currículum no destaca?
No saps què és important i de què pots prescindir quan presentes la teva candidatura?
Vols fer un currículum actual i innovador?

Aquest taller està dividit en dues sessions:

• 1a sessió: et donarem pautes per tal de conèixer quins són els elements més importants a l’hora de redactar un currículum i com fer-lo més atractiu mitjançant el Canva, un programa gratuït de disseny gràfic.
• 2a sessió: elaboraràs el teu propi currículum amb el Canva i rebràs assessorament tècnic per treure'n el màxim partit.

Si vols fer el teu currículum amb un disseny atractiu i innovador, t’esperem!

Taller a càrrec de l'equip d'orientació laboral de l'SMO.

Actualitza’t al FeinaLab i multiplica les teves opcions!

La comunicació de proximitat en l’era de la globalitat. Conferència: "Les televisions locals: Passat, present i futur de televisió de Girona"

Data: 30/04/2024
Hora: 11.30 h
Lloc: Facultat de Lletres. Plaça Ferrater Mora, 1. Girona

La Càtedra Hipòlit Nadal i Mallol de Revistes en Català de la Universitat de Girona organitza el cicle de conferències “La comunicació de proximitat en l’era de la globalitat”, amb l’objectiu d’oferir coneixement i reflexionar sobre fenòmens comunicatius generals des de perspectives i experiències particulars. La Càtedra vol ser un referent de la recerca en l’àmbit de la comunicació, mitjançant la promoció d’activitats de dinamització cultural i científica, amb la participació de la societat i dels professionals implicats.

El proper 30 d'abril s'ha organitzat la conferència "Les televisions locals: Passat, present i futur de televisió de Girona" amb la participació de Joan Roura, soci fundador de TVGi i Àlex Martí, director de TVGi.

Podeu consultar el programa general del cicle:

Programa

L’assistència és oberta a tothom.