1a Ruta Solidària UdG: Esdeveniment esportiu i solidari organitzat amb el suport de la Fundació UdG: Innovació i Formació

Data: 13/10/2019
Lloc: Girona

Esdeveniment esportiu i solidari organitzat per UdG Alumni amb els suport de la Unitat de Compromís Social, el Servei d'Esports, la Fundació UdG: Innovació i Formació i l'Escola Universitària de la Salut i l'Esport (EUSES).Totes les aportacions es destinaran íntegrament a l'Associació Lluito per tu.

Activitat gratuïta amb inscripció prèvia. Oberta la participació a tota la comunitat UdG: Alumni, estudiants, PDI, PAS, familiars i amics. Es pot fer a peu, corrent o amb bici! Suma-t'hi!

Dos itineraris:
7 km Girona-Quart-Girona
12 km Girona-Llambilles-Girona
Accessibles per a tothom

Acreditacions: 9.00 h
Sortida: 9.30 h
Amb escalfament de sortida i Batucada UdG

Obsequis i avituallament per a tothom que hi participi. La Fundació UdG: Innovació i Formació obsequiarà als participants amb una motxilla promocional, fins a esgotar existències. També s'oferirà servei de fisioteràpia a càrrec d'EUSES i a l'arribada... esmorzar popular!