II Congrés Internacional en Altes Capacitats UdG-FANJAC

Data: Del 04/05/2018 al 05/05/2018
Hora: 09.00-20.00
Lloc: Auditori de la Mercè

És una iniciativa de la Fundació d'Ajuda a Nens i Joves amb Altes Capacitats (FANJAC) conjuntament amb la Universitat de Girona (UdG) per difondre la realitat dels nois i noies amb altes capacitats (AC) entre professionals de l'educació i famílies amb fills en edat escolar en especial, i entre la societat en general.

Al congrés es tractaran temàtiques en relació a la neurociència i AC, les emocions, la intervenció escolar, les AC a la família, la detecció, la creativitat, el talent i la motivació, les dobles excepcionalitats, la perspectiva de gènere i les AC , i es presentaran experiències i treballs que es duen a terme amb alumnes amb AC des de les escoles i associacions.

Els ponents són professionals i investigadors experts en el camp de les AC de reconegut prestigi i convidats especialment per a l'ocasió. Les conferències es combinaran amb la presentació de pòsters explicatius d'activitats realitzades a les escoles amb nens d'AC.