"La fotografia com a mediació", amb la fotògrafa Susan Meiselas

Data: 15/11/2017
Hora: 12.00-14.00
Lloc: Sala de Graus de la Facultat de Lletres (Universitat de Girona)

La Sala de Graus de la Facultat de Lletres de la UdG acollirà dimecres 15 de novembre, a les 12:00 h, l'acte "La fotografia com a mediació". Es tracta d'una jornada sobre fotografia documental que comptarà amb la participació de la fotògrafa Susan Meiselas, coïncidint amb l'exposició de les seves obres a la Fundació Tàpies.

En la jornada també hi participaran l'investigador de la UdG i responsable del projecte "Imágenes y contra-imágenes", Xavier Antich; el director la Fundació Tàpies i cocomissari de l’exposició "Mediacions", Carles Guerra; l'artista Guevara Namer i la mateixa Susan Meiselas.

Aquesta jornada està organitzada pel "Imágenes y contra-imágenes. Usos de la fotografía en las prácticas artísticas contemporáneas", finançat com a projecte pel MINECO, i per la Fundació Tàpies. L'acte compta amb la col·laboració de la Càtedra d’Art i Cultura Contemporànies de la UdG.