Exposición: Mujeres Economistas

Fecha: Del 02/02/2022 al 26/02/2022
Lugar: Vestíbul de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials

Del 2 al 25 de febrer de 2022, la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la UdG, acollirà l'exposició “Dones Economistes” promoguda per la Societat Catalana d’Economia de l’Institut d’Estudis Catalans juntament amb el Col·legi d’Economistes de Catalunya.

L'exposició consta de 23 panells (1 de presentació, 10 d’economistes estrangeres i 12 d’economistes catalanes) on es poden conèixer les històries de dones que amb el seu talent han fet grans aportacions i contribucions a la ciència econòmica.

La inauguració tindrà lloc el 2 de febrer, a les 12h,  amb l'assistència del Sr. Eduard Arruga, president de la Societat Catalana d’Economia; un representant del Col·legi d’Economistes de Catalunya; la Sra. Dolors Berga, professora d’Economia i impulsora de l’exposició a la Facultat i la Sra. Anna Garriga, degana.