Mesa redonda: Introducción a la perspectiva de género

Fecha: 18/11/2021
Lugar: ON LINE

Dijous 18 de novembre, a les 4 de la tarda, tindrà lloc la taula rodona del curs "Introducció a la perspectiva de gènere". Serà en línia i oberta a tothom, a https://www.youtube.com/watch?v=wYkdUNUv5CM.

Es tracta d'un espai de reflexió sobre les eines per incorporar la perspectiva de gènere a les nostres accions i context diari i professional, i promoure el valor de la igualtat d’oportunitats i la lluita contra tota discriminació per raó de gènere.

Amb la participació de:

Cristina Sánchez Miret - Professora de sociologia, directora del departament d'empresa de la UdG i responsable d'igualtat de la Facultat d'Econòmiques i Empresarials de la UdG.

Francisco Abril Morales - Sociòleg, professor associat de la UdG i membre de l'associació Homes Igulalitaris Ahige Catalunya

Montserrat Castro Belmonte - Tècnica d'Igualtat de la Unitat de Compromís Social de la UdG i coordinadora del curs.